czwartek, 1 maja 2014

Majówka w Kielcach - Dworek Laszczyków (cz.1)

  Rozpoczął się sezon wycieczek, zwiedzania, aktywniejszego spędzania wolnego czasu, dlatego chciałam Was zabrać na majówkę do Kielc. Mam do nich słabość, bo spędziłam w nich 5 lat i widziałam jak miasto się zmieniało, ile budynków zostało odnowionych, co nowego powstało. Dziś jednak chciałam zaprosić Was do Dworku Laszczyków, który został wystawiony przez Jakuba Jaworskiego w XVIIIw. W rękach prywatnych przebywał do 1988r., kiedy to został przekazany Muzeum Wsi Kieleckiej. Teraz można go zwiedzać do czego serdecznie zachęcam :) 
  Dziś na rozbudzenie apetytu przedstawiam zdjęcia tylko z zewnątrz. Kto chętny - niech przyjedzie i zaglądnie do środka :)












Do zobaczenia w Kielcach!

PS: Zdjęcia są moją prywatną własnością i pochodzą sprzed paru lat, jeszcze z czasów studiów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)