piątek, 3 lipca 2015

Bajkowa wymianka kartkowa - Królewna Śnieżka

Jesteśmy na półmetku! :)


Zapraszam do oglądnięcia smacznych karteczek :)

  Dlaczego smacznych? Bo jakimś dziwnym trafem pojawiły się jabłuszka! :) I to nie tylko u mojej pary wymiankowej i u mnie, ale też u innych dziewczyn. Wszystkie "śnieżkowe" kartki możecie zobaczyć tu: klik. Już więcej nie gadam i zaczynamy :) Moje tęczowe (i już nadgryzione) jabłuszko powędrowało do Agaty Fleszar prowadzącej blog Kreatywny bazarek



Natomiast kropeczkowe jabłuszko przyfrunęło do mnie od Julii (Kociary scrapbookingowe) 
z bloga Scrapbookingowe Robótki. Bardzo ładne, prawda? :)



  Dziś natomiast Czarna Dama ogłosiła bajki na kolejne miesiące. Są to: lipiec - Bolek i Lolek, sierpień - Pszczółka Maja, wrzesień - Spongebob Kanciastoporty. Jeżeli wahacie się i dalej nie wiecie czy brać udział w wymiance, czy jednak nie, to mówię Wam - koniecznie weźcie udział! :) Zabawa jest świetna i ten moment oczekiwania na karteczkę jest najlepszy :) Więcej o nowym temacie wymianki przeczytacie tu: klik.


Miłego dnia! :)

6 komentarzy:

  1. Justynko kochana, dzięki Ci za taką fajną zachętę, może ktoś się jeszcze dzięki Tobie skusi i do nas dołączy :)
    Ale miałaś szczęście na jabłuszka, tylko widze ktoś był bardzo głodny i już je tam podgryzł, nie ładnie :)
    Buziaki dla cieple z upalnego Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wyszło. Dwa jabluszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wyszło. Dwa jabluszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadgryzione jabłuszko jest świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba jabłuszka bardzo apetyczne, choć to tęczowe podoba mi się bardziej.

    To prawda - zabawa u Lidki jest świetna, a dreszczyk emocji towarzyszący oczekiwaniu na kartkę i temat kolejnej wymianki bezcenny. Szkoda, że mnie tym razem wymiankowa niemoc dopadła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)