piątek, 26 września 2014

And the winner is..... Złap licznik - wyniki ! :)

Patrzyłam wczoraj na licznik i brakowało prawie 400 wyświetleń, a dziś mamy już zwycięzcę! :)
I jednego mało - mamy dwóch! :)


Zapraszam! :)


  Nie myślałam, że konkurs "złap licznik" rozstrzygnie się tak szybko! :) Wczoraj brakowało jeszcze 400 wyświetleń. Gdy wróciłam dziś przed 17-tą z pracy włączyłam radio, wstawiłam wodę na kawę, włączyłam przy okazji laptop i zaczęłam sprawdzać pocztę. Oczy zrobiły mi się duże, gdy zobaczyłam maile z tytułem "złap licznik"! Zapomniałam o wodzie na kawę... ;) Ale, ale kawę już mam pod ręką, na maile odpisałam, więc do sedna. Chwilę po godzinie 9-tej przyszły dwa maile od dwóch dziewczyn, które idealnie złapały licznik - na 12 345 wyświetleniach. Nie wiedziałam, że tak można, ale gratuluję! :) 

Tak więc tadam tadam ogłaszam miejsce pierwsze :

Dotka oraz Czarna Dama ! :)


Na potwierdzenie print screen:

Dotka:


Czarna Dama:


Ale to nie wszystko! :)
Dostałam jeszcze dwa maile z liczbą wyświetleń troszeczkę przekraczającą wskazaną w zabawie, no ale...
Jak zabawa to zabawa i dwie paczuszki pocieszenia polecą do Annette i Basi :)

Gratuluję serdecznie i dziękuję Wam za zabawę, bo sama nie mogłam się doczekać rozwiązania! :)
Jesteście świetne! :)

Nagrody główne dotrą do zwyciężczyń w październiku i mam nadzieję, że z upominkami do 
paczuszek pocieszenia też się wyrobię w tym czasie. Prześlijcie mi proszę swoje adresy na maila 
i napiszcie jakie są Wasze ulubione kolory, żeby nie było wtopy :)


7 komentarzy:

  1. Gratuluje dziewczyna równego złapania licznika .

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę jak szybko, to się nazywa mieć szczęście

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam taki dzień, że zapomniałam ;(

    gratuluję dziewczyną!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Dotki i Lidki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla nas wszystkich dziewczyny, będziemy szczęśliwymi posiadaczkami niespodzianek od Justynki.
    Justynko, dzięki za świetną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla reszty dziewczynek :) fajna zabawa - ćwiczy pamięć hihi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)