niedziela, 1 czerwca 2014

Truskawkowa wymianka


  Truskawkowa wymianka była trzecią, w której brałam udział. Piszę dopiero dziś - w Dzień Dziecka, bo taka była prośba organizatorki. Moją parą była Dorotka, która jak się okazało też jest z Wrocławia :) Udało nam się spotkać i... półtorej godziny minęło nie wiadomo kiedy! :) Było bardzo miło, tematów miałyśmy bardzo dużo i zmieniały się one jak w kalejdoskopie. Dziś na wspomnienie tego spotkania uśmiecham się :) I mam nadzieję na więcej! :) Ale już, już przechodzimy to paczuszki wymiankowej.

Dla Dorotki przygotowałam taką paczuszkę:


Z racji tego, że jej nie wysyłałam (tylko się spotkałyśmy) zapakowana była w truskawkową torebeczkę :)


Truskawki namalowałam i nakleiłam sama :)


  W paczce znalazły się foremki na muffiny, pudełeczka na drobiazgi, pudełeczko w kształcie cukierka ze słodkościami w środku, dwie zakładki do książek, etui filcowe na ulubione długopisy, czerwone kolczyki ceramiczne i filcowe w kształcie truskawek, tektury faliste, serwetki, koraliki, różne małe przydasie z ozdobnych dziurkaczy, a poza tym coś dla ciała i coś dla ducha :)








Ale, ale! Spójrzcie tylko, co przygotowała dla mnie Dorotka! Małe cuda :) 
Wszystko było zapakowane bardzo ładnie, więc zrobiłam szybko zdjęcie zanim rozpakowałam i zaczęłyśmy wszystko przeglądać.


A po rozpakowaniu.... zobaczcie sami! :)


  Dostałam magnes na lodówkę, który już wisi i cieszy oko swoimi kolorami (i świetnie pasuje do mojego przepiśnika), pamiątkową karteczkę z wymianki, kolorowe guziczki, oczka, kolczyki, wstążki, serwetki, które mam zamiar wykorzystać do stworzenia kartek na różne okazje (tylko czasu brak...), jedną własnoręcznie zrobioną na szydełku, która powędruje pod mój kubek i dzielnie będzie robić za jego podstawkę :) oraz pięknie ozdobiony słoiczek pełen rozmaitości i moich ukochanych sów! :) A do tego coś przydasiowego na słodko :)






Dziękuję! 
Za świetną zabawę Marcie oraz za bardzo miłe i nastrajające pozytywnie spotkanie Dorotce

3 komentarze:

  1. kochana nie ma za co cieszę się że wymianka się udała....prawdziwe cuda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się udała! I już szykuję się do kolejnej, w której jesteśmy parą ;)

      Usuń
  2. Ale pięknie to wszystko zaprezentowałaś i opisałaś :)
    Cieszę się że nas wylosowano do pary! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)