sobota, 15 listopada 2014

Finał wymianki - Kartki Świąteczne

Zapraszam! :) 


  Jak wiecie zapisałam się do zabawy wymiankowej na blogu sklepu Artimeno jeszcze w połowie października klik, a tu już nastąpił finał :) Bardzo podobały mi się zasady, bo były tylko dwie :) Pierwsza - kartka, druga - symboliczny przydaś. Bardzo takie wymianki lubię, bo nie ma sytuacji krępujących, gdy jedna osoba wysyła 4 rzeczy, a druga 15.... Chociaż jak sami zobaczycie nie dla wszystkich "symboliczny" nie zawsze znaczy to samo :)

  Tak więc par nie było, a łańcuszek (co też mi bardzo do gustu przypadło). Moja karteczka poleciała za granicę do Aleksandry z bloga OleskiM kraftowanie, a razem z nią mini-zestaw przydasiowych papierów:


Ostatnio spodobały mi się prace z guziczkami, dlatego choinka też jest guziczkowa :)



Paczuszka gotowa do wysłania:



Natomiast karteczka z przydasiami dla mnie przywędrowała od Moniki z bloga AnioleQ7 - Twórczość Moich Rąk!.  Zobaczcie co pięknego dostałam! :) 


Miś jest cudowny! :)



Cała masa papierowych i nie tylko przydasi :)





Cała paczuszka:


  Jestem zachwycona przydasiami, bo sama maszynki i wykrojników nie mam, a marzy mi się bardzo :) Miałam w planach składać zamówienie u Marty z bloga mar_ka ma wykrojnikowe cudeńka, a tu taka niespodzianka! :)

Dziękuję dziewczyny! Moniczko Tobie za piękne prezenty, 
a Tobie Agatko za zorganizowanie tej zabawy! :)

12 komentarzy:

  1. Naprawdę fajnie Cię Monika obdarowała. Kartka z choinką z guzików, tyle że złotych, była moim pierwszym pomysłem na danutkowe kolorki, ale zmieniłam zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miałaś kochana udaną wymiankę. Aż CI zazdroszczę ale to tylko dlatego, że ja swojej karteczki jeszcze nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie przez święto poczta się opóźniła - niedługo dojdzie :)

      Usuń
  3. ale fajny blog :) czekam na więcej wpisów

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ fajna wymianka,no chyba czas zacząć tworzyć kartki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że karteczka i prezent się spodobały :) Co do przydasi to mam jeszcze troszkę zbędnych a troszkę mogę wyciąć i mogę je podesłać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo! To bardzo chętnie :) Możemy się umówić na wymiankę - może znajdzie się coś u mnie, co się Tobie spodoba :)

      Usuń
  6. Wow, naprawdę mega paczka. Właśnie w regulaminie było napisane mała niespodzianka. Nie chciałam przedobrzyć a okazuje się że niespodzianka wysłana przeze mnie była bardzo skromna. Ja nadal czekam na karteczkę dla mnie. A karteczka z guzikami jest świetna. Też kiedyś zrobiłam prototypowo i jakoś ciężko mi wyszła. Znaczy ciężka była ta strona pierwsza. Moze dlatego że guziki były takie krawcowe a nie scrapowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje guziczki też były zwykłe, a trzymały się dobrze i nie przeciążały kartki (użyłam grubego brystolu). A karteczka powinna się w Twojej skrzynce znaleźć lada dzień, bo wysyłka była przecież do 11.11 (miejmy nadzieję, że każdy tego terminu się trzymał..). Ja wysyłałam do Niemiec kartkę i "szła" tylko 4 dni :)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)