wtorek, 6 stycznia 2015

Wymianka karteczkowna na Boże Narodzenie - podsumowanie

Witajcie w to piękne popołudnie :) 

  I znów świętujemy :)  Dziś przynajmniej trochę świątecznie można się poczuć, bo za oknem się zabieliło i mróz po nosie szczypie, a do tego bardzo często zagląda słońce zza chmur :) A jak u Was? :) Przejdźmy do konkretów ;)

Czas na trzecią wymiankę :)

  Pierwszy raz brałam udział w wymiance u Hani prowadzącej blog Niteczki Hanulka i jestem bardzo zadowolona. Wymianka karteczkowa na Boże Narodzenie bardzo mi się spodobała, chociaż przyznam, że nie obyło się bez małej dezorientacji i zagubienia, ale wyszłam na prostą :)


Zapraszam! :)

  A całe moje zagubienie wynikało z tego, że dostałam na maila adresy dziewczyn, do których mam wysłać karteczki i myślałam, że i ja od nich dostanę. A później zaczęło mi się coś nie zgadzać, bo jedną kartkę dostałam od osoby, do której wysłałam swoją kartkę, więc ok, ale druga mi nie pasowała :) Dopiero później doszłam do tego o co chodzi. I w sumie nie byłoby w tym nic trudnego, ale w przeciągu tygodnia dostałam 6 paczuszek... no to mi się pomieszało :)

Więc zaczynamy:

Zieloną karteczkę z drobiazgami wysłałam do Teresy z bloga Teresa i jej prace : 



Niebieską karteczkę z takimi samymi drobiazgami wysłałam do Ani z bloga Anja - moje pasje :



Taką piękną kartkę dostałam od Ani (tej samej, dla której wysłałam niebieską kartkę):



A kartkę pięknie haftowaną dostałam od Dotki z bloga Dziergamisię... :


Hanuś i dziewczyny dziękuję za udaną wymiankę i piękne świąteczne kartki! :)

A tu możecie oglądnąć fajny kolaż prezentujący wszystkie kartki klik.


3 komentarze:

  1. Śliczne karteczki, fajne są takie wymianki :)
    U nas dziś słonecznie ale mroźno i tez biało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, u nas dziś też biało i mroźno

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje udanej wymianki!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)