poniedziałek, 28 września 2015

Ogłaszam... książkową wymiankę! :)

28 dzień miesiąca to... bardzo fajny dzień :)
Lubię go, dlatego dziś - 28 września - ogłaszam wymiankę! :)


Zapraszam! :)

  Tak, jak już pisałam przed i w trakcie wakacji... wietrzymy półki z książek! :) Długo zastanawiałam się, jak wszystko rozplanować i podzielić. Wiem, że niektóre z Was mogą wymienić się paroma (i więcej ;)) książkami, dlatego zrobiłam takie niby kategorie. Będzie można zapisać się do kilku różnych lub do jednej, ale parę razy. Albo tylko raz, jak kto woli :) Już nie owijam w bawełnę i tłumaczę o co chodzi. 

  Będą cztery kategorie: 1 książka, 2 książki, 3 i więcej książek oraz książki obcojęzyczne. Jeżeli ktoś ma do oddania tylko jedną książkę to w komentarzu pisze, że zapisuje się raz na jedną książkę. Jeśli ktoś ma 3 książki i nie chce słać ich jednej osobie, ale trzem (i od trzech dostać po jednej książce)  to w komentarzu pisze, że chce się zapisać trzy razy na jedną książkę :) Tak samo sprawa wygląda z 2 książkami w jednej paczce (i dla jednej osoby) oraz z 3 i więcej. Pary będą losowane w poszczególnych kategoriach i nie będzie na pewno tak, że ktoś wyśle 2 książki, a jego parą będzie osoba, która chciała wysłać tylko jedną. Jeszcze nie wiem czy będą takie normalne pary, czy łańcuszek - nie wiem czy ktoś się zapisze i ile Was będzie :) Ja jestem chętna! :)

A teraz trochę zasad... :)

1. W wymiance mogą brać udział osoby prowadzące bloga lub te, które nie zdecydowały się na jego założenie, ale aktywnie działają w naszym blogowym światku poprzez komentowanie.
2. Zapisy rozpoczynają się dziś - 28 września, a trwają do 28 października. Następnego dnia (29.10) podam pary wymiankowe, które zostaną wybrane poprzez losowanie.
3. Adresami wymieniacie się same, dlatego w zgłoszeniu pod tym postem koniecznie podajcie mail kontaktowy, by było Wam później łatwiej.
4. Paczuszki muszą znaleźć się u naszych wymiankowych par do 21 listopada.
5. Proszę o wysłanie zdjęć swoich paczuszek na mojego maila - justyna.kostek9@gmail.com. Około 25 listopada będę chciała zrobić post podsumowujący.
6. Co musi znaleźć się w paczuszkach?
  - książka (książki)
  - zakładka do książki (kupiona lub zrobiona własnoręcznie)
  - widokówka z naszego miasta lub okolic
  - kawa lub herbata (by czytało się lepiej)
  - jeden słodycz (jedna czekolada, jeden batonik itp., proszę nie dawać jednego, małego cukierka...)
  - liścik z naszą krótką zachętą do przeczytania danej książki (znajdujący się w każdej książce),
    można napisać parę słów o książce, ale nie zdradzajmy całej fabuły :)
7. Wymiankowy banerek musi się znaleźć na Waszym blogu - nie ma wyjścia :) 
(Jeżeli ktoś nie chce brać udziału w wymiance, a wstawi u siebie banerek, by dowiedziało się o niej więcej osób to będę baaardzo wdzięczna :) )
8. Książka z zasady (wietrzymy przecież nasze półki, a nie księgarniane:)) ma być używana, ale pamiętajcie - dajcie książkę w takim stanie, w jakim sami chcielibyście otrzymać, nie zalaną i nie bez stron. Mogą to być książki, które otrzymaliście w innych wymiankach i już przeczytaliście.

Zaczynamy :)

Wymienię się 1 książką:
1. justyna9ewa x ...
2. Hafty J&P x 2
3. dekupagekinii x 1
4. mlenka x 3
5. ...

Wymienię się 2 książkami:
1. justyna9ewa x 1
2. Izu x 2

Wymienię się 3 książkami (lub więcej):
1. justyna9ewa x 1
2. CreaDiva x 1
3...

Wymienię się książką obcojęzyczną:
1. justyna9ewa x 1
2. CreaDiva x 2
3...


Zapraszam! :)




Aa... jeszcze Wam pokażę, jaką piękną jesień mam pod wieżą :)



Udanego tygodnia Wam życzę! :)

20 komentarzy:

  1. Witam :) Chce się zapisać dwa razy na jedną książkę :) Mój e-mail: haftyjp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też zapisz na 1 książkę:)
    nerwusia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na razie nie mam się czym wymienić, ale banerek zawiesiłąm

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ależ to wspaniały pomysł! To ja zaszaleję i zapisuję się na 3 książki (lub więcej) x 1 oraz na książkę obcojęzyczną x 2 :-) Idę wieszać banerek, żeby rozreklamować tą akcję!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam książek własnych ale polecę zajrzeć Natalii, ma sporo książek, którymi chciałaby się wymienić

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko przemyślę Twoją propozycję i dam znać, a prezent na Twoje imieniny już w drodze, jak się to mówi spóźnione, ale szczere życzenia.........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam i dziękuję Ci bardzo za informację o paczuszce :)

      Usuń
  7. Jako książkomaniaczka zgłaszam się do udziału! :)
    Proszę mnie zapisać 2 x na dwie książki :)
    Mój mail: latimeria.89@o2.pl
    Banner już wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i już zapisuję :)

      Usuń
    2. Hm, gdyby zabrakło więcej chętnych na 2x dwie książki - to proszę moje jedne "dwie" przepisać na 2x jedna książka - dla mnie nie problemu, a chętnie dołączę się też do drugiej puli do losowania :)

      Usuń
    3. Ok :) Jeszcze parę dni to zobaczymy, ale gdyby się nikt nie zgłosił to przepiszę :)

      Usuń
  8. Zerknę, co mam z obcojęzycznych i dam znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddam bez wymianki, za zwykłe dziękuję:

      Gulliver's Travel - Jonathan Swift

      Huckleberry Finn - Mark Twain

      The Great Gatsby - F. Scott Fitzgerald

      Little Women - Louisa M. Alcott

      Utopia - Sir Thomas More

      Le Morte D'arthur: King Arthur and the Legends of the Round Table Signet Classics - Sir Thomas Malory


      The Mammoth Book of King Arthur - Mike Ashley

      Cat on a Hot Tin Roof - Tennessee Williams

      Hard Times - Charles Dickens

      Usuń
    2. O jej! Super :) Mam nadzieję, że ktoś będzie chętny, a ja już wiem, że na parę mam chrapkę :) Odezwę się na maila w weekend :)

      Usuń
  9. Justyna proszę dopisz mnie na 3 x jedna książka
    mlenka2111@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)