wtorek, 3 listopada 2015

Bajkowa wymianka kartkowa - Shrek

Październik niby jesienny, złoto-żółty, a jednak zielony! :)
Wszystko za sprawą kartkowej zabawy u Czarnej Damy :)


Zapraszam do oglądania kartek :)


Wiecie, że dopiero dziś (wstawiając zdjęcia) zobaczyłam, że tło mojej kartki jest prawie takie samo jak banerek? :) Niech żyje spostrzegawczość hehe :) Wracając do kartki... moja karteczka z "bandą" przyjaciół pofrunęła do Sarenki z bloga Magic is everywhere :) 



Natomiast zakochani Shrek i Fiona przyfrunęli do mnie od Klary D. z bloga Szydełkowa galeria :)




Wszystkie kartki możecie zobaczyć tu: klik klik klik. Ładne, prawda? :)

Tematem listopadowych kartek jest Epoka lodowcowa i zapewne wezmę udział, 
ale przyznam, że twardy orzech do zgryzienia mam... ;) 



Wszystkie informacje znajdziecie tu: klik klik klik i nie zastanawiajcie się długo! :)




6 komentarzy:

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)