sobota, 4 kwietnia 2015

Wymianka na Wielkanoc + świąteczne kartki

Trochę się nazbierało, więc będzie długo :)




  W marcu zapisałam się do Czarnej Damy na "wymiankę  Wielkanocną". Tym razem, tak jak i poprzednim, był jeden warunek - wysyłamy pięć rzeczy. Do wyboru były kurczak lub jajko, koszyczek lub ubranko na jajko oraz baranek lub zajączek. Do tego oczywiście kartka i słodycze. Ja wybrałam kurczaka, ubranko na jajko i zajączka. Troszeczkę pokombinowałam i w sumie zrobiłam mini zestawik :) Do tego rzecz jasna kartka i słodycze :) Cała ta paczuszka powędrowała do Tintalee00 z bloga Ręczna dłubanina. 









  Do mnie natomiast przywędrowała paczuszka od Uli K. z bloga "Kluskowo" i do tej pory nie mogę oczu oderwać! :) Koszyczek przytargałam na święta ze sobą do Rodziców i zdobi teraz stół ;) 














  Poza świąteczną wymianką u Czarnej Damy pojawiło się u mnie parę innych karteczek. Dwie, bardzo podobne, wysłałam do Syli i Kasi S. wraz z paczuszkami z zabawy Podaj dalej o czym napiszę już niedługo.




Kolejna karteczka pofrunęła do Basi:



A ostatnia do Czarnej Damy wraz z paroma upominkami 
za odgadnięcie ilości cebulek kwiatowych :)






Niespodziewanie dostałam jeszcze trzy piękne świąteczne karteczki od...







oraz Basi:


Karteczki są śliczne i stoją na moim stoliku w pokoju :)
Dziękuję kochane! :) Takie niespodzianki to ja lubię ;)

A na koniec moja palma :) Pierwszy raz moja palma była żywa (do tej pory miałam pstrokate z suszek) i już wiem, że za rok też taka będzie :)




Dobranoc! :)

5 komentarzy:

  1. Swietne kartki i te wymianki na prawde udane!!

    Zdrowych i spokojnych Świąt Ci źyczę!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki i bardzo udane prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że moja paczuszka przypadła Ci do gustu :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)